Inkoop

Inkoop

Beheer van het complete purchase to pay proces waarbij u slimmer, efficiënter, voordeliger en duurzamer kunt inkopen met behulp van vooraf gedefinieerde inkoopprocessen en procuratie stappen.

Leveranciersinformatie
Leveranciersgegevens overzichtelijk opslaan en direct koppelen aan contracten, artikelen, bestellingen en facturen. Wijzigingen zijn direct zichtbaar: u beheert productinformatie vanuit verschillende locaties. Leveranciers kunnen ook hun eigen productinformatie bijhouden.

Self service portal
Medewerkers kunnen zelf bestellingen doen aan de hand van vooraf gedefinieerde productcatalogussen. Ook het doen van een webshop bestelling via een intergratie met een webshop behoort tot de mogelijkheden.

Inkooporders
Aan de hand van bestellingen kunnen inkooporders voor de leveranciers worden gegeneerd. Het is ook mogelijk om inkooporders automatisch te genereren op basis van minimale voorraad. U kunt alleveringen registeren: zo heeft u altijd inzicht in de actuele voorraad.

Nieuwsgierig?