CRM

CRM

Centraal beheren van contactgegeven van uw klanten, leveranciers, partners, medewerkers, etc.

Contactinformatie
Contactgegevens worden centraal beheerd waardoor wijzigingen slechts op één plaats doorgevoerd hoeven te worden.

Interacties
Alle mogelijke interactievormen kunnen worden bijgehouden. Denk aan telefoongesprekken, brieven, bezoekverslagen en notulen van vergaderingen. Met behulp van taken vindt tijdige opvolging plaats.

Offertes maken
Eenvoudig offertes maken, deze per e-mail versturen en de status van online offertes beoordelen. Via zelf in te vullen workflows zorgt u ervoor dat het offerteproces op een consistente en gestructureerde manier verloopt.

Beheren offertes
U kunt prospects beheren en voor elke lead omzet, kans, beslissingstermijn en eventuele commissies bijhouden. Met deze managementinformatie stroomlijnt u het salesproces.

Lijsten, mailings en enquêtes
Contacten kunnen in verschillende lijsten opgeslagen worden. Gebruik de lijst bijvoorbeeld om periodiek nieuwsbrieven te versturen. U kunt de lijst ook gebruiken om etiketten te printen of om enquêtes te versturen.

Nieuwsgierig?